Απαντήσεις από τον εκπαιδευτή

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015 - 2016
5 - 4- 2016
Aπορία μαθητή :

για να λύσω την άσκηση 6 της σελίδας 185 πρέπει να εφαρμόσω τον τύπο φ=180-ω ;

Απάντηση εκπαιδευτή :

Θα βρεις την κεντρική γωνία ω = 360/8. Θα κατασκευάσεις επίκεντρη γωνία ίση με την ω. Με τον διαβήτη θα σχηματίσεις 8 ίσα τόξα που το καθένα θα είναι όσο το αντίστοιχο τόξο της επίκεντρης που κατασκεύασες. Θα ενώσεις τα διαδοχικά σημεία και θα σχηματιστεί το κανονικό οκτάγωνο. Την πορεία αυτή την κάναμε στο προηγούμενο μάθημα με τη βοήθεια διαβήτη και μοιρογνωμονίου. Παρόμοια είναι η εφαρμογή 2 του βιβλίου σελ.183.


18 - 3 - 2016
Aπορία μαθητή : 
Κύριε για να παραστήσω για παράδειγμα την εξίσωση y=3x-1 θα πρέπει πρώτα να έχω παραστήσει την εξίσωση y=3x ;

Απάντηση εκπαιδευτή :

Όχι! Θα κατασκευάσεις πίνακα τιμών. Στο χ βάλε δύο τιμές π.χ χ = 0 και χ = 1. Βρες τα αντίστοιχα y. Σχεδίασε τα δύο σημεία από τον πίνακα τιμών. Ένωσε τα και σχηματίστηκε η ευθεία y = 3x - 1



15 - 11 - 2015

Απορία μαθητή :

 Κύριε πώς λύνεται η εξίσωση στην άσκηση 15 ζ) από το φυλλάδιο;

Απάντηση εκπαιδευτή :

















12 - 10 - 2015

Aπορία μαθητή : 

Κύριε Μόσχο θέλω να σας κάνω μια ερώτηση…

όταν πρέπει να εκφράσουμε με την μορφή μιας δύναμης τις παραστάσεις  και μας δίνετε την παράσταση
        8
    16                                                                                  16            8
----------              εμείς πρέπει να γράψουμε        ( ----------   )
         8                                                                                   2
     2                                                     

ή  κατευθείαν  8 στην ογδόη;

Απάντηση εκπαιδευτή :

Όποιο και να γράψεις θα σου το πάρω για σωστό! Καλύτερα όμως είναι να χρησιμοποιείς πρώτα την παρένθεση (16/2) και όλο στην ογδόη και μετά το τελικό αποτέλεσμα 8 στην ογδόη.


 7 - 10 - 2015

Μαθητής της β΄ γυμνασίου μου απέστειλε απαντήσεις σε "Ασκήσεις του μήνα".Του δίνω και πάλι πολλά συγχαρητήρια για το ενδιαφέρον του και την προσπάθειά του. Παραθέτω παρακάτω το μήνυμα που με απέστειλε :

ασκηση του μηνα     23-9-2015

1200:15=80 ευρω την ημερα
80x4=320   ευρω ο πρωτος
80x5=400  ευρω ο δευτερος
80x6=480 ευρω ο τριτος


ασκηση του μηνα 7-4-2015

από τους 34 φιλους οι 14 δεν είναι Ασιατες αρα  34-14=20 ασιατες
από τους 14 που απεμειναν οι 8 δεν είναι ελληνες αρα είναι αλβανοι και τελος οι 6 που απεμειναν είναι ελληνες


ασκηση του μηνα 29-1-2015

αν υποθεσουμε ότι μια μπλουζα εκανε 100 ευρω και ο καταστηματάρχης αυξησε την τιμη της κατά 20% η τιμη της μπλουζας θα γινει 120 ευρω και αν την μειωσει μετα  κατά 20% θα γινει
120x0,2=24 ευρω        120-24=96 ευρω

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: τον καταστηματαρχη δεν το συμφερει  πρωτα να αυξησει την τιμη κατά 20% και μετα να τις μειωσει κατά 20%

ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!


ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014 - 2015

25 - 5 - 2015

Απορία μαθητή 
(x+3)-4(x-1)-8=2x+6-4x-4-8
Στην πραξη - 4(χ-1) το βιβλιο γραφει (στο επομενο ισον) 4χ+4.Αυτο ειναι σωστο?  μπαινει το αντιθετο προσημο μετα την απλοποίηση  αυτή.? 

Απάντηση 
-4(χ - 1) = 4χ +4 Σωστά! Στην επιμεριστική πολλαπλασιάζουμε τα πρόσημα.-4 επί -1 κάνει +4.

23 - 5 - 2015

Απάντηση σε απορία μαθήτριας: Λύση άσκησης 5i) σελ 14

* Αρχικά θα κάνουμε επιμεριστική και μετά αναγωγή ομοίων όρων.
   3( x + 2y) - 2(2x + y) = 3x + 6y - 4x - 2y = 3x - 4x + 6y -2y = -x + 4y

* Στη συνέχεια θα αντικαταστήσουμε όπου x = 1 , y = -2
  -x + 4y = -1 +4 ( -2) =-1 - 8 = -9

19 - 4 - 2015


Mαθητής μου έστειλε την παρακάτω ερώτηση : " Κύριε την εχω κανει την εργασία, αλλά στην σχετική συχνότητα έβγαινε 0.99 αντί για 1 γιατί δεν έβαζα όλα τα δεκαδικά σωστό είναι;" 

Απάντηση : Όταν οι σχετικές συχνότητες έχουν παραπάνω από δύο δεκαδικά ψηφία καλό είναι να σταματάτε στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο κάνοντας όμως υποχρεωτικά στρογγυλοποίηση. Αν παρ' όλα αυτά το άθροισμα βγει 0,99 πρέπει να αυξήσετε κατά ένα εκατοστό οποιαδήποτε σχετική συχνότητα. Σκοπός είναι να βγει το άθροισμα των σχετικών συχνοτήτων ακριβώς 1!


2 - 4 - 2015


Μαθητής από τη β΄ γυμνασίου μου έστειλε το παρακάτω μήνυμα: ελω να σας πω συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνετε με το e-class με βοήθησε παρά πολυ και εχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για έναν μαθητή !!! ".


Απάντηση : Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μου δίνουν κουράγιο να προσπαθώ για κάτι καλύτερο προς όφελος των μαθητών!